کارت یورومپ دستگاه تزریق | قیمت کارت یورومپ

کارت یورومپ دستگاه تزریق چیست ؟

همانطور که قبلا اشاره شد اتصال بین دستگاه تزریق و ربات ها بر اساس استاندارد یورومپ میباشد ، که استاندارد های یورمپ 12 و 67 به این منظور ارائه شده است . در برخی از کنترل کننده ها و دستگاه های به روز ، کارت یورومپ (euromap card) به صورت پیش فرض بروی دستگاه تزریق پلاستیک نصب گردیده و نیازی به تهیه مجدد آن نمی باشد .

 

سوالی که در این بخش مطرح میشود این است که : اگر دستگاه تزریق ما فاقد کارت یورومپ بود چه کنیم ؟ آیا امکان نصب ربات بر روی این دستگاه ها وجود نخواد داشت ؟

در پاسخ به این سوال باید عنوان داشت که امکان نصب ربات بر روی هر دستگاه تزریق پلاستیکی وجود دارد ولی نحوه نصب و راه اندازی آن بسیار اهمیت دارد .

طبق بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان شرکت ویراتک از کارخانجات و کارگاه های مختلف بعضا ارتباط بین ربات و دستگاه تزریق به صورت مستقیم بوده که اینکار ریسک خرابی کنترلر دستگاه و مادربرد ربات را بالا میبرد .

 

راهکار چیست ؟

در دستگاه های فاقد کارت یورومپ میتوان از رله های واسط استفاده نمود که هرچند کارکرد صحیحی را به همراه خواهند داشت ولی باعث سردرگمی در نصب و عیب یابی خواهند بود.

راهکار دوم که توسط استفاده از کارت یورمپ شرکت ویراتک می باشد که توسط بخش فنی این شرکت طراحی و ساخته شده است و دارای سهولت در نصب و عیب یابی می باشد.

همچنین امکان خارج کردن ربات از مدار تولید نیز بر روی این کارت یورومپ  تعبیه شده است ،از مزایای دیگر میتوان به سیم کشی کمتر نسبت به ماژول های رله اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما در تماس باشید.