اسباب بازی

کاربرد تزریق پلاستیک در صنعت تولید اسباب بازی

اسباب بازی های پلاستیکی از محصولاتی می باشد که با دستگاه تزریق پلاستیک تولید می شوند. این حوزه دارای گستردگی بسیار زیادی می باشد. انواع قطعات پلاستیکی بازی در بسته های شانسی، بلوک ها و پازل های ساختنی، وسایلی نظیر موتور، ماشین، هواپیما و … از سری وسایلی هستند که در حوزه اسباب بازی ها با این دستگاه ها تولید می شوند. دستگاه های تزریق پلاستیک سری HXM ( سری استاندارد) برای تولید این محصولات مناسب هستند.

تولید اسباب بازی های پلاستیکی حاشیه سود خوبی داشته و در صورت داشتن طراحی های خلاقانه می تواند سهم بسیاری از این بازار را از آن خود کند. همچنین بسته بندی این محصول حائز اهمیت بوده و در پروسه خرید مشتری تاثیر گذار است.

در انتخاب دستگاه های تزریق پلاستیک برای این حوزه می بایست جنس قطعات، سایز بزرگترین قطعه تولیدی، تیراژ تولید را در نظر داشت و با بررسی دقیق محصولات تولیدی دستگاه مناسبی را انتخاب نمود. انتخاب درست دستگاه تزریق پلاستیک و مواد اولیه مرغوب، تاثیر مستقیمی در راستای تولیدات باکیفیت دارد.

مواد اولیه تولید اسباب بازی

برای تولید این محصولات از پلمیرهایی نظیر پلی اتیلن سبک، پلی استایرن و … استفاده می شود. به دلیل اینکه کودکان به صورت مستقیم با اسباب بازی ها سروکار دارند، استفاده از مواد اولیه مرغوب میتواند به لحاظ بهداشتی و سلامتی گزینه بهتری باشد

کاربرد تزریق پلاستیک در تولید اسباب بازی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره جهت خرید دستگاه با واحد فروش مجموعه ارتباط بگیرید.