ظروف جداره نازک

کاربرد تزریق پلاستیک در صنعت تولید ظروف جداره نازک

ظروف پلاستیکی جداره نازک معمولا استفاده فراوانی در قسمت بسته بندی محصولات مختلف دارد. همچنین این ظروف به روش IML (In Mold Labeling) نیز قابل تولید هستند. در واقع ظروف جدار نازک به ظروفی گفته می شود که نسبت L/T آن ها حداقل 300 یا بیشتر باشد.

 

استفاده زیاد از این ظروف در زندگی روزمره، سبب افزایش تولید این ظروف شده است.

برای تولید این ظروف باید از دستگاه تزریق مخصوص جداره نازک که سرعت بسیار بالایی دارند استفاده نمود. این دستگاه ها می توانند با سرعت بالا عملیات تزریق را در قالب های جداره نازک انجام دهند.

از ظروف جداره نازک برای بسته بندی انواع محصولات نظیر خشکبار، حبوبات، شیرینی، آبنبات و … استفاده می گردد. با توجه به اینکه صنعت بسته بندی از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از ظروف بسته بندی که با مواد اولیه درجه 1 تولید شده باشند می تواند در جهت داشتن محصولی استاندارد و بهداشتی تاثیر گذار باشد.

کاربرد تزریق پلاستیک در تولید ظروف جداره نازک ویراتک
کاربرد تزریق پلاستیک در تولید ظروف جداره نازک ویراتک

در این روش تولیدی لیبل های از پیش طراحی شده همزمان با تزریق مواد به درون قالب جاگذاری می شوند. برچسب ها پس از پروسه تزریق در لایه ای از بافت ظروف کاملا حک می شوند. پس از پروسه تولید این ظروف به هیچ عنوان امکان جداشدن لیبل وجود ندارد. از مزیت های استفاده از روش IML  میتوان به زیبایی ظاهری محصول، کیفیت بسته بندی و بالا رفتن سرعت تولید و کم شدن هزینه تمام شده اشاره کرد.

 

گروه صنعتی ویراتک با تجربه سالیان در صنعت پلاستیک توانسته است در پروسه انتخاب محصول تولیدی، انتخاب دستگاه مناسب، خرید و راه اندازی دستگاه تزریق پلاستیک و ربات در کنار مشتریان گرامی باشد. همچنین ارائه خدمات پس از فروش گسترده تمامی نیاز صنعتگر را در پروسه تولید رفع می نماید.

 

کاربرد تزریق پلاستیک در تولید ظروف جداره نازک IML ویراتک

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره جهت خرید دستگاه با واحد فروش مجموعه ارتباط بگیرید.