ربات دو محور سرو سری E-PR

ربات دو محور سرو سری E-PR

ربات دو محور سرو از سری ربات های کارتزین می باشد که در صنعت تزریق پلاستیک بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این ربات ها به عنوان قطعه گذار و قطعه بردار در قالب دستگاه تزریق پلاستیک استفاده می شوند.از مزیت های استفاده از ربات می توان به کاهش خطرات احتمالی برای اپراتور، تولید کاملا مکانیزه و بدون دخالت دست انسان و البته بالا رفتن سرعت و دقت تولید اشاره نمود.

ربات دو محور سرو سری CYE-PR دارای دو بازو Y1 , Y2  می باشد. که یکی از بازو ها (Y1) و محور TRAVERSE دارای سروموتور بوده و بازو (Y2) و X دارای سیلندر پنوماتیک می باشد.

این نمونه از ربات ها می تواند هر قطعه ای را از نقطه مورد نظر بردارد و مجدد در نقطه مورد نظر بچیند. محور این ربات ازجنس آلومینیوم 2 ریل می باشد که باعث سبک شدن وزن و مقاومت در برابر خمش شده است. برای حفظ ربات از شوک های الکتریکی وارده، قسمت تابلو برق دستگاه در قسمت انتهایی آن تعبیه شده است.

 

ضرورت استفاده از ربات

امروزه با توسعه و پیشرفت تجهیزات و دستگاه ها در صنعت پلاستیک به خصوص تولید ظروف جداره نازک، در پروسه تولید آن سرعت بالا یک مزیت رقابتی خوب محسوب می گردد.
از این رو استفاده از انواع ربات ها نقش مهمی را در راستای رسیدن به این مزیت دارد. ساز و کار ربات های تزریق پلاستیک به این صورت است که در بالا یا کنار دستگاه تزریق قرار می گیرد و بازوهای متحرک آن می تواند در جهات مختلف عملیات لیبل گذاری و یا برداشتن قطعه تولیدی را انجام دهد.

ربات سه محور سرو ویراتک Vira Tech

مشخصات ربات دو محور سرو

(CYE TWO AXIS MEDIUM SERVODRIVEN TRAVERSE ROBOT SERIES)

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما در تماس باشید.